Tisdag 8/8-11

Klockan är över tolv så det blir tisdag!

Den här helgen har inte varit den roligaste. Den har varit riktigt jobbig faktiskt!
Fredagen började bra, och som vanligt, ner till loppisen och hålla på!
Tror vi hade haft öppet en timme ungefär, när min lillasyster berättar att en kompis har gått bort!
Han hade varit ute med båten natten till fredagen med två kompisar, och skulle fixa med båtens kapell när han helt plötsligt trillar i vattnet och försvinner. Den dagen gjorde man inget annat än att gråta. Allt blev jobbigt, man hade inte orken till något. Man bara grät.. Tyckte så synd om Jessica den dagen också, hon var helt förstörd och jag kunde inte göra något för henne. Allt blev så jobbigt. Så senare på kvällen åkte vi ner till hamnen och hade en minnesstund för honom.. Kan tillägga att dom fortfarande inte har hittat honom! :/ 


Annars?
Loppisen rullar på.. Jobbat idag mellan 11-15, imorn blir det stan en sväng för att lämna in bytespapprena på lägenheterna. Jag och Johan, och mormor ska byta lägenhet :) Går det som jag vill så kommer jag ner på bottenvåning :) Yaay! Sen ska jag även till Taserudsgymnasiet och hämta ut betyg, och sen försäkringskassan. Onsdag blir det loppisen igen, mellan 12-18. Torsdag blir det möte, fredagen återigen loppis mellan 10-14, lördagen har jag och Jessica bestämt oss för att ha "barnens dag" i Dottevik, men fiskdamm, sockervadd, kaffe  m.m och söndagen blir förhoppningsvis ledig. Men man ska aldrig säga aldrig än :) Så jag har lite att göra denna veckan. Skulle bara fattas att dom ringer från Bemanningcentralen nu och vill att jag ska jobba :p

That's it for now!

_______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0