Onsdag 23/2-11

Tjox tjix..


Hungrig.... Mat vill jag ha.. Men jag ska vänta på min kära pojkvän innan jag börjar med den..
Idag har det varit full fart på mig.. Skrev ju ett inlägg förut vid 11-11,30 nånstans om städning och sånt..
Nu har jag precis ställt ner skurhinken.. Städat som en tok..
Möblerat om i sovrummet, (köket igår) och vardagsrummet..
Jag har fått mig ett databord jag med nu :) Så nu slipper jag sitta i soffan varje gång jag ska göra nått på datorn!
Skönt att ha allt i ordning.. Nu behöver jag inte tänka mer på det..
Ja, nu när allt är städat och klart så får jag väl försöka hitta på nått annat som drar ut på tiden.. Som.. tvätta...
Det ska jag göra imorn.. Men efter det då ? Va gör man då ? Hmm.. De märks då..

Nej, det var allt för denna gången folket..
Later dudes!


Puss&Kram

______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0