Torsdag 24/2-11

God kväll..


Denna dagen har gått väldigt fort tycker jag.. Känns inte som om att man hunnit med den överhuvudtaget..
Fast jag har ju fått gjort en massa ändå, fast ändå inte :p
Gick upp närmare 9,30 idag :) Skönt..
Började tvätta klockan 10 och har bakat och lagat mat :)
Var ju tvungen att prova på en ny maträtt så det fick bli fläskkarré med honung och vitlök, morötter kokta i grädde och ugnstekt potatis :) Hur gott som helst var det!
Sen bakade jag chokladrutor, kolakakor, chokladmuffins och kladdig choklad och jordnötskaka, så nu har man skafferiet fullt med godsaker igen. Aldrig fel det :) Provade även på att göra Piña Colada shakes också. Dom blev väldigt bra måste jag säga. Supergoda.. Tycker iallafall jag :)

Trött och seg som en dåre är jag också. Kanske får bli tv resten av kvällen snart?
Kanske kolla på lite Scrubs och 2 ½ män.. Braiga program det..
Sen känns det verkligen väldigt skönt med att ha en fin och städad lägenhet :) Har lyckats att ha det fint än så länge, men jag städade ju igår, så det kanske inte är så konstigt då. Haha!

Nej, detta orkar jag inte med mer! Lägger upp en bild på middagen jag fixade idag också ;) Namnam!


Underbart gott!

Later dudes!
Puss&Kram

____________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0