Onsdag 15/6-11

Godmorgon allihopa :)

Eller riktigt helt god är den inte! Börjar jobba 9,30 och försover mig till 8,45 men annars är den kanon.
Solen står i topp och levet känns underbart :)

Ja, som sagt, idag jobbar jag mellan 9.30-12.30 på Rosengården Vätten, vid Kyrkebyskolan! Sen är det bara att åka hem och fortsätta jobba på loppisen :) Så det kommer vara full rulle hela dagen, men det gillar jag :) Kommer ju träffa nytt folk och det så det är kul!

Annars är det väl inte så mycket som har hänt tror jag!
Var hos Jessica och Fredrik i fredags och hälsade på. Lilla Cornelia fyllde ett år och Jessica fyllde 21, så det fick bli att man åkte dit och fira dom två :) Stannade över en natt, och åkte inte hem förrän vid 22,30-tiden på lördagskväll :)
Men jag kan ju inte klaga på lördagen heller. Underbart var det verkligen. Grillning, kubbspel, alkohol, och superbra sällskap! Ja, det kunde bara inte bli bättre :)

Men nu måste ja göra mig iordning och greja. Bussen får om 15 min!
Later dudes!
Puss&Kram


______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0