Onsdag 15/6-11

Jani folket..

Klockan är tre på natten och jag kan inte sova :( Jobbigt. Trött är jag med ändå kan ja inte somna idag?
Riktigt jobbigt när det blir så, och speciellt när man ska upp och jobba. Visst, ja börjar inte förrän 9,30 då men iaf.
Ska se om ja lyckas somna till ett avsnitt av how i met your mother.. Kanske funkar, kanske inte.

Annars ?
Jodå, imorgon öppnar jag, Jessica och Diana barnens loppis i Dottevik! Ska bli spännande och se hur det kommer fungera. Hoppas ju givetvis på att det kommer gå framåt :) Alla insamlade pengar kommer gå till barnen här i dottevik så att vi kan hitta på nått roligt med dom :) Detta ser jag fram emot iaf :) Låter som om att det kommer bli bra åtminstone :)

Nej, men nu ska ja försöka sova :/ Märks om ja skriver mer imorn!

G'night!

Puss&Kram

______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0