Tisdag 7/6-11

Halloj folket.

Shit, vad längesen det va ja skrev något nu :) Haha! Känner mig ganska värdelös på att hålla uppdateringar bra :p

Idag har det åskat och blixtrat precis hela dagen. Helt underbart var det. Det enda tråkiga var ju att det slog ner i grannens hus då :/ Synd om dom. Men det gick ju bra som tur var iaf. Sen så har jag varit med Jessica och Diana idag i en lokal och fixat lite, men vi måste nog fixa om allt där. Mögel och skit efter översvämmningen som var. Uuuhj, vad det var jobbigt att vara i den lokalen :/
Senare på kvällen gick jag och Jessica till Angelica. Sen fick dom ju för sig att dom skulle gå och fiska i detta ovädret så det var ju bara och traska ner och fiska det :) Fast inte jag då så klart, men Jessica fiska hon. Haha!

Sen har jag hjälpt bror att flytta. Hur fin lägenhet som helst fick han iaf. Han är tuff han, bror min som tar en lägenhet utan att titta på den :p Haha! Men som tur va så var den ju förjävla fin, och finare lär den ju bli sen till hösten när den blir renoverad! Kommer bli superbra det ju :p

Nu blir det tv resten av kvällen. Börjar bli lite trött nu också, så det lär inte ta lång tid innan sängläge iaf :)

Natta folket!


_______________
AnnaSandin \o/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0