Torsdag 23/6-11

Halloj!

Igår var det loppis igen.. Gick hur bra som helst! Fortsätter det så här så kan vi åka nånstans där det är riktigt kul. Tycker att det är jätteroligt när det går så här bra! Alla pengarna går ju trots allt till barnen! Skit roligt :)

Midsommar imorgon då!
Johan ska ivög till "öa" i Lennartsfors i år igen! Var meningen att jag skulle med men ja kände inte för att sitta på en ö en hel helg igen! Nej, fy! Så jag ska upp till syrran på midsommar mat och dryck ;) Lite grann iaf.
Resten kommer på kvällen!
Hoppas på att det blir en superrolig dag imorgon med familjen! Bara umgås och ha kul :) Men det kommer ju inte bli fel nånting för när syrran planerar så blir det oftast bra, så det behöver ja inte oroa mig för iaf :D

Jaha! Va händer idag då ?
Det är nog inte så mycket det :p
Ska in till stan sen en snabbsväng och sen hem å städa och tvätta! Kul... Eller inte! Men jag måste :)

Later dudes!

Puss&Kram

_______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0