Måndag 7/3-11

God morgon!


Morgonkaffet nu. Varit vaken sen 5.45 :O Shit! Och jag har ingen anledning till att gå upp så tidigt. Men klarar man inte att somna om, så vad gör man då?
Baby har precis gått iväg till jobbet nu, så jag passar väl på att skriva några rader innan allt annat jag ska göra idag.

Blir städning idag. Börjar bli stökigt igen, och det gillar jag inte. Vilken städnörd jag har blivit :)
Kanske blir så när man är arbetslös, och inte har nått annat för sig om dagarna.
Sen ska jag även tvätta idag. Allt på en gång blir det. Lika bra! Sen vet jag inte vad det blir. Bakning eller nått..
Som vanligt.. Finns liksom inte så mycket annat att göra så vafan :p Ska pröva mig på att baka bröd idag. Har nog inte gjort det på över ett år. Om man inte räknar med brödet jag bakade till mormor då, men det gills inte. Det var ju inte till mig så ;)
Kanske blir en tur till Jessica idag med på kaffe, och leka med henne och Shaibebis :)
Var hos henne igår, från typ 14- 22,30. Kul hade man iallafall. Märktes att man varit med en hund igår, för herregud vad nerdräglad man var när man kom hem. Tur man ska tvätta idag ;)

Nu blir det väl att småbörja städningen, så man har nått att göra. Om jag inte tar det lugnt med den nu på morgonen, och bara njuter av kaffet och datorn/tvn ett tag till innan.

Later dudes!

Puss&Kram

_____________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0