Onsdag 9/3-11

Godmorgon!


Morgonkaffet nu! Lite sent men vafan :)
Idag blir det nog inte så mycket. Lite småplock här hemma, hem till mormor och klippa henne, ner till stan och sen avslutar man säkert dagen hos Jessica som vanligt :)
Fan va kul vi hade igår. Skratta så jag höll på att dö. HAHAHA! Fan va kul man kan ha åt folk som är rädda xD
Lite elakt och skratta då när stackarn är rädd för hundar men på det sättet han skvatt till, ja, fyfan va kul det såg ut.

Till helgen blir det att åka till Årjäng för Johans pappa fyller jämt imorgon så vi drar dit och grattar honom.
Stannar där tills på lördag så det blir nog bra! Hoppas på att Elin är där också, för jävlar vad jag saknar henne.
Inte sett henne på hur länge som helst.

Aja, nog om det. Mina katter är bra dumma också. Ålar sig mellan stegen på klösställningen. Haha! Så söt min lilla bebis. Och den andra, livrädd för minsta ljud men ska ändå vara med! Haha. Lilla Sanzo det.
Nej nu drar jag! Lägger upp en bild så nu får se mina fina katter :)
Later dudes!

Puss&Kram

_____________
AnnaSandin


Svartvit - Spagetti
Grå - Sanzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0