Söndag 6/3-11

Kaffesugen..


Det är vad jag är.. Kaffe vill jag ha! Kanske skulle ta och göra en kanna eller nått :)
Än så länge har det inte hänt nått speciellt. Blir nog att dra fram dammsugaren idag.
Funderar på om jag ska orka mig till stan och handla lite smågrejer.
Fått för mig att baka bröd idag men det märks om jag orkar.
Sen vet jag inte om jag vill spela bingolotto ikväll heller. Fast det vore kul.
Big Brother 21.00 iallafall. Det är en sak som är säker :)
McDonalds vill jag ha också. Vore riktigt gott faktiskt. Men.... Aah.. Jag vet inte..
Har en väldigt slö pojkvän idag. Han var ute igår och firade Rikard som fyller år idag! :)
Härligt för honom. Så jag har en känsla av att jag kommer ha en soffliggande gubbe hela dagen. Iallafall halva!
Menmen, det är smällar man får ta :) Haha!

Nu blir det nog att fixa lite kaffe och sen får vi se..
Later dudes!


Puss&Kram

______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0