Tisdag 1/3-11

Godmorgon folket :)


Tisdag idag.. Och 1:a mars redan :o Tiden bara försvinner..
Kändes jämt som om det va en vecka sen man firade julafton.. Men icke då! :p
Vaknade före klockan 7 idag. Inte ofta det händer när jag inte har nått att göra..
Men egentligen är det ju onödigt att sova bort hela morgonen också.. Om man tänker efter..
Nu är det iallafall morgonkaffet som gäller, och sen klockan 10 ska jag ner och tvätta..
Känns helt underbart att det bara är EN tvättkorg den här gången ;)
Väldigt duktig på att inte tvätta annars.. Men lika bra nu när man ändå inte gör nått om dagarna..
Funderar på om jag ska dra mig bort mot Maskrosen snart igen och hälsa på alla barnen där?
Och självklart de vuxna också då (:

Nu märks det vad som händer och sker under dagen.. Kanske drar mig till stan och handlar in det sista..
Ha en bra dag!
Later dudes!

Puss&Kram

______________
AnnaSandin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0